webpage counter
Daisypath Friendship tickers
"jangan bersedih.jadilah wanita yang paling bahagia"
"bila datang kepadamu berita tentang kekuranganku.itu adalah bukti sesungguhnya diriku sempurna"

ASSALAMUALAIKUM KAWAN-KAWAN

Isnin, 11 April 2016

hasil status kemarin.

dan seterusnya terasa nak menaip
tak sesia apdet status kemarin.
takda kena mengena sebenarnya.
sebenarnya aku punya kepala ada soalan.
kalau kita sayang kat orang
sepanjang masa kita kena tunjuk eh?
dengaq cakap dia
ini bukan mak ayah ya anak2
orang luar yang disayangi
wahhhh.
phuii.

aku selalu tengok orang
dan banding dengan diri aku
sampai terpikir eh aku tak macam tu pon
kenapa dia macam tu.
aku xnormal atau dia obesiti?
gila.
-_-

ada orang yang bila berkawan terlalu mintak perhatian.
selalunya perempuan
msg itu ini
call.
xangkat kol marah
msg lambat dibantainya merajok
dah merajok bilanya nak msg
dah kol pon tak angkat.
msg pon xreply.
itu perangai aku dulu
ampun la eh sapa yang berkawan ngan aku dulu
zaman pramatang

dari zaman pramatang tu yang banyak ajar kita bila bedepan orang baru.
aku kadang2 rasa macam tak berperasaan
tak ada rasa nak msg wish monin genait dah makan tgh watpa.
krik3.
kol tu lagi la.
sebab aku xsuka cakap tipon
susah suara dah matang nie
ramai sgt memuji.
whahaahahaha.tetiba.
takda la.memaen.memang tak berapa suka.

tapi dengan cara aku
ada yang boleh terima
jadi kami xda la bergadoh bab msg kol apatah lagi dating.
seeeeeeeeeeee

kita ada komitmen masing2.
bagi aku yang menjengah usia yang kekunon matang kadang2.
usia yang kawan aku anak dua tiga dah woi
benda tu bukan benda kemestian pon.
bagi ada rasa pecaya ja.
dan tolonglah pecaya aku tak halang dia msg memana pompuan.
selagi dia taw batas msg dan batas berkawan.
sebab bagi aku.
ini pendapat individu.
satu benda yang aku pegang.

sebelom kawen ang buat la nak buat apa.
bebas berkawan.sebab tu hak masing2.
aku takmau bila kononnya dah kapel
aku halang teros dia dengan kawan2 dia yang laen
wat the hell is going on..ayat deel hasyim.haha
aku bukan sapa2.
bini pon bukan
tunang pon bukan
kita cuma kawan sampai kawin
kalau umo panjang
kalau jodoh ada.

berkawan tak semestinya tengah curang.
itu orang selalu salah paham.
ini baru keluaq nama pompuan
pergh tsunami melanda..

tapi kita ada cara memasing.
nak berkawan boleh.
tapi jangan terlalu ober shadow.
takot tak kemana.
sekali sekala tu boleh la.
takot kalau terlampau diikot telunjuk.
banyak yang hilang.

atau

ada
permata yang hilang.
:)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

klik di sini.