webpage counter
Daisypath Friendship tickers
"jangan bersedih.jadilah wanita yang paling bahagia"
"bila datang kepadamu berita tentang kekuranganku.itu adalah bukti sesungguhnya diriku sempurna"

ASSALAMUALAIKUM KAWAN-KAWAN

Jumaat, 27 November 2015

Bandung

tak penah walau sekali aku ngepost tentang keberadaan aku di bumi Indonesia untuk beberapa saat.
ok tipu.
lebih kurang beberapa hari dalam jangka masa seminggu.
aku dari balek dari Bandung dulu nak nulih
tapi malas dia syaitonirojim
aku tulih dalam pikiran
aku semat pakai hati
aku recall guna memori.
giteww.

malam nie aku rindu Bandung.
rindu kenangan mungkin.
dalam beberapa detik kat Bandung
macam2 yang jadi.
aku tanak ingat yang busuk2.
kita ingat yang manis2
sebab semua keadaan tu alhamdulillah kembali pulih.

kenapa aku gila sangat dengan Indonesia
satu ja.
aku suka tengok movie seberang
movie taw
bukan sinetron 6787 episod silih beganti kejap maid mati
tetiba hero hidup
heroin kawen dengan anak tiri
lembu beranak dua
kembar siam
tertukar di sepital.
bukan bukan.
ini filemnya
jauh sekali cara pemikiran seberang dengan Malaysia.
dari segi pembuatan cerita.
tengok dan nilai
lainlah kalau hampa peminat suamiku encik perfect blablabla
mungkin xbersetuju dengan aku
semestinya.

ya
aku masih berhajat
masih menyimpan hajat
impian
cita2
dan apa ja untuk dicapai
untuk kembali ke tanah Indonesia
walau bukan di Bandung
tapi moga Allah wujudkan aku dimana2 bumi Indonesia untuk aku jamah buat sementara.

kalau aku xp sorang pon
aku paksa laki aku bawak aku
hahahahahahahahahah!!

ok.
bai,


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

klik di sini.