webpage counter
Daisypath Friendship tickers
"jangan bersedih.jadilah wanita yang paling bahagia"
"bila datang kepadamu berita tentang kekuranganku.itu adalah bukti sesungguhnya diriku sempurna"

ASSALAMUALAIKUM KAWAN-KAWAN

Ahad, 28 September 2014

PDI

hai.
nak cakap.
aku sayang pdi.
tengah sayang pdi.
atau terlalu sayang pdi.

*angkat bahu senget2 kiri kanan tanda tak tahu,

ok tipu.
aku tawu aku sayang pdi.
dan kalau aku cerita aku sayang tahap mana.
tahap boleh nanges sebab pdi.
ahaa.
mengalahkan putus cinta.

aku tipu lagi.
kalau aku nanges tahap putus cinta.
itu memang aku putus cinta la.
baru aku nanges.
tapi
aku nanges sebab pdi jugak.
itu aku x tipu.

htkz 2014.
sepenuh jiwa aku disitu.
tiap2 malam aku nanges.
untuk segala masalah yang aku hadap sepanjang program.
manakan depan bebudak dengan kekawan kena belagak kuat.
tapi dalam hati hancur tahap kena kutip serpihan untuk cantumkan balik.
rileks.
pengurus kan tyme tu.
tapi relaks kejap jela
lepas tu.
teresak nanges.

aku tengok bideo rakaman amy search menyanyi.
wat the heck.
aku nanges.
ok tak tipu
aku nanges.
pokemon apakah video seronok jerit2 menyanyi aku nanges.
aku nanges sebab dah xda dah lepas nie.
perkara yang sama akan berulang.
tapi aku dah xda untuk sama2 nanges di sebalik tabir.
dan sebagainya.

dan aku memang sayang pdi
cuma kadang2 aku terasa di awangan buat sementara
sebab tu aku banyak dalam rumah mungkin.
haha!
itu salah satu sebab.
kalau nak disenaraikan
aku xmampu.
sebab aku rasa aku tawu satu sebab ja
lagi doblas sebab aku lom tawu
aku tengah mencarik.

jauhkan diri?
tidak sama sekali.
nak berehat mungkin.
bajet penat nak mampos katanya.
haha!
gilak.
mana ada penat.
aku minom nespray
tadi beli dapat mug milo
*tiba2

aku lari topik lagi
aku nak cerita aku sayang pdi
tapi aku dah cerita pasai milo.

ok pdi
demi Allah
kakniena masih sayang pdi.
dari sem 1 kakniena dah dengan pdi.
jatuh bangun pdi kakniena dah tengok dalam xsedar.

kakniena masih ada untuk segala pertolongan.
tapi kakniena mintak maap.
untuk kekurangan kewujudan kakniena untuk segala event.
wujudnya kakniena.
kejap2 ja.
chipsmore.
sebab niat kakniena lebih kepada nak tolong mana yg tersangkot selagi mampu.
bukan sebab mycat.
hahahahaah!

dan kakniena rasa
kakniena lebih selesa ada di belakang
menolong dalam xsedar.
kakniena la rasa
dah rasa kakniena
rasaku itu rasamu
*dia nyanyi lg.

ok tamat.

jasad mungkin di awangan sebab tengah mencarik sesuatu yang hilang.
tapi moga jiwa kakniena terpatri mati sampai bila2.

:)