webpage counter
Daisypath Friendship tickers
"jangan bersedih.jadilah wanita yang paling bahagia"
"bila datang kepadamu berita tentang kekuranganku.itu adalah bukti sesungguhnya diriku sempurna"

ASSALAMUALAIKUM KAWAN-KAWAN

Khamis, 10 Julai 2014

habes jawatan.

aku terasa nak menulis la
walaupun benda ni dah berlalu hampir sebulan
erm.sebulan lebih dah rasanya.
kita tengok post permulaan

http://amaninayusoff.blogspot.com/2013/05/selamanya.html

dan akan aku akhirkan kisah nie
dengan post pengakhiran.
*bengong..bajet dramatik namanya

hai u oll
nama saya amanina
saya dah letak jawatan sebagai Exco Penerbitan & Informasi Kolej Za'ba
bagi sesi 2013/2014
pada tarikh 31/5/2014 bersamaan waktu malam
perjanjian penerimaan jawatan selama setahun
alhamdulillah.
berjaya sampai penghujung.

banyak yang aku belajar
from zero to hero
eh salah
from zero to one
hahahahhaha
xlah.
banyak yang belajar
kumpul pengalaman bagi orang yang xda pengalaman
pengalaman jadik ketua

aku bukan orang yang dinampak untuk dipilih sebagai leader ok
sapa nak nampak aku
'harum'
xpernah nak menonjol
cuma aku sukakan perubahan
masa memula daftar kolej
mama cuma cakap
kalau boleh duduk kolej sampai habes.senang

ok.
ini sesi penegasan.
aku aktif di kolej.
bukan atas dasar.
aku nak stay kolej sampai habes
ini kebetulan yang paling betol dalam sejarah kehidupan aku di asrama/kolej
aku nak berubah
dan Allah bagi peluang aku berubah
dan aku suka

kita ada cara tersendirik untuk jadi leader
aku seronok ingatkan
jadi leader.jangan jadi bos
jadi leader
leader taw leader
sebab ada perbezaan leader dengan bos
dan jadi satu cabaran
untuk jadi orang yang mengarah orang buat keja
dia bukan mengarah
tapi dia memberi arahan
dalam bahasa lain
mengarah jugak la
tapi kalau mengarah pon
dia pon kena buat keja jugak
kau mengarah saja
kau sapa?
*emo tetiba.phui.hhahahaha

aku tulis apa sebenarnya ni
tolong la
aku xnak tulis dah
aku benci
sebab aku selalu lari tajok
yang aku tawu
aku sayang KZ
aku sayang adek badek aku dalam SB
aku sayang semua orang yang kenal aku
semua mahasiswa kolej za'ba
yang baru yang lama
kita satu kelompok
yang diberi peluang
untuk memimpin
dan dipimpin

gambaq setempek









Tiada ulasan:

Catat Ulasan

klik di sini.