webpage counter
Daisypath Friendship tickers
"jangan bersedih.jadilah wanita yang paling bahagia"
"bila datang kepadamu berita tentang kekuranganku.itu adalah bukti sesungguhnya diriku sempurna"

ASSALAMUALAIKUM KAWAN-KAWAN

Ahad, 30 Mac 2014

maaf.

ya iya
emosi terganggu yang mengganggu dalam tempoh seminggu
haha
baru sedar..
ada makhluk tuhan yang mempengaruhi emosi saya

ikutkan ego
ikutkan dipujuk
memang saya tanak mengalah
takkan mengalah
tapi hati sendirik sapa tawu
betol la
ada yang cakap
saya terlampau lembut hati

konklusi
untuk dipilih ego ataupun bahagia
persoalan untuk seseorang
dan ini jawapan

..... ' It wasnt easy to make something positive when we are in emotional situation. ... '

.... ' Kenapa tak dikau yang ubah diri sendiri jadi positive. Just dont pun a blame on people. When it comes to a problem, refresh yourself. ... '

... 'Aku dulu pun negative. But bila sedar kita boleh ubah diri untuk positive, then why should we reject? Kalau dikau rasa nak msg dye, msg jelah. Jangan tunjuk ego. '

ini yang dijawab
dan saya pilih msg
untuk betolkan keadaan

dan pengakhiran yang positip.
alhamdulillah

saya ditegur seseorang
yang terperasan seakan2 saya diam
dan dia saya anggap adik
walaupun umur kami xjauh beza
dan ini yang dia ingatkan

' kalau kita ada msalah.... pasti allah turunkan jalan utnuk kita selesaikan masalah kita,... tp salunya allah akn turunkan dua jalan utnuk kita... ### minta sgt akk untuk pilih jalan yg bhagia untuk akk.. biarlah akk perit dan pedih tp ia dapat bhgiakan akk... andai kata kwn2 akk x bg akk mnta maaf... ### bg akk minta maaf sebab ### tau itu jalan bahgia untuk akk.... buat apa nak tunggu dia minta maaf dalam jangka masa yg lme sedangkan boleh je kalo akk mnta maaf dan pergaduhan tamat... ### tau akk ### sorg ni bijak buat keputusan.... ingat tau.... pk kebahagiaan akk yg utama... bukan kata2 orang... org yg mnta maaf tu x salah k kalah pon kak.... '

saya xsalahkan walau seinci untuk kawan2 yang cakap jangan mintak maap
saya tawu
ada dalam hati rasa kesian dengan saya yang agak menanggung
papepon benda dah setel
terima kasih untuk segala pendapat
terima kasih untuk telinga2 yang menadah
tangan2 yang menaip untuk balas chat2 saya

saya manusia biasa
perlukan tempat luahan perasaan
haha!

terima kasih sangat
hampa xpenah menghasut
cuma bagi jalan dari dua sisi
saya hormat kedua2 keputusan
cuma keputusan terakhir berbalik kepada diri sendirik

cuma keyword dekat sini
kalau maaf mampu bahagiakan hati.kenapa perlu kita menahan?jatuhkan ego tak sama macam jatuhkan maruah. :)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

klik di sini.