webpage counter
Daisypath Friendship tickers
"jangan bersedih.jadilah wanita yang paling bahagia"
"bila datang kepadamu berita tentang kekuranganku.itu adalah bukti sesungguhnya diriku sempurna"

ASSALAMUALAIKUM KAWAN-KAWAN

Ahad, 26 Januari 2014

karnival usahawan 2013

citpooorah
aku baru nak setori telling
apakah.?
dah setat gerak kerja hari terbuka kolej za'ba 2014
aku baru tergedik nak setori pasai karnival usahawan
kalian
layankan post penghargaan saya ya
:)

selepas angkat semua jari mengira2
ini merupakan kali keempat seingat aku dalam melibatkan diri dalam aktiviti besar kolej
aku setat dari sem 1
dan karnival usahawan masa aku sem 4
setat dari sekretariat biasa
sampai dapat tangungjawab penolong pengurus untuk unit produksi dan media
bukan kali pertama untuk bekerja bawah unit nie
nie kali keempat jugak
haha!

karnival usahawan setat 29/11 - 1/12/2013
benda yang xmakan masa seminggu
tapi dah dijalankan gerak kerja sebulan dua sebelum too
dah bermacam air mata aku nampak
dah bermacam marah yang keluar
merajok
sakit hati
nak memaki hamun
semua terjadi dalam proses gerak kerja
itu benda biasa
aku pon xingat
aku nanges ke x eh
hahahhaah!
*aku nanges..tapi malam last

aku xnak cite la.
aku letak gambar jela
sembilan ke nam keping ke
nak lelebih
masok unit media kolej za'ba
carik la album karnival usahawan

apa2 pun
untuk semua rakan exco unit penerbitan dan informasi
buah hati kesayangan saya
terima kasih untuk segalanya
nyawa la kalian nie
dan semua yang terlibat dalam karnival yang lepas
kalian memang hebat
kita nie perlukan antara satu sama lain
untuk lengkapkan keadaan
moga lebih kerjasama kita di hari terbuka kolej za'ba







oh.
untuk hari terbuka nanty
naik pangkat sikit
jadi pengurus unit
moganya berjaya jadi leader
bukan jadi boss
salamat ya semua

sayang hampa
<3 p="">
*btoi weh...gambar banyak.tetiba xjumpak dalam external.dengan alasan malas nak carik.ahahahahaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

klik di sini.