webpage counter
Daisypath Friendship tickers
"jangan bersedih.jadilah wanita yang paling bahagia"
"bila datang kepadamu berita tentang kekuranganku.itu adalah bukti sesungguhnya diriku sempurna"

ASSALAMUALAIKUM KAWAN-KAWAN

Sabtu, 9 November 2013

fuh fuh jahat baik

saya pernah marahkan seseorang
marah sebab dia tuduh tanpa perasaan
tapi saya nak pesan
jangan belajar berdendam
marah macam mana sekalipun
benci macam mana sekalipun
bagi ruang untuk hati maafkan sekeliling
macam mama cakap
sebelum tidur
ambik masa untuk maafkan orang lain
mana tawu dengan cara kita maafkan orang
orang2 yang pernah kita sakitkan tanpa sedar terbukak hati nak maafkan kita
kita kena ingat
dosa dengan Allah kita boleh mintak maaf dengan Allah
tapi dosa dengan manusia
kita kena mintak maaf dengan orang too jugak.

satu lagi perubahan
saya kenal sorang nie yang saya rasa
dia boleh ke?
sampai satu masa Allah tiupkan hidayah
se open2 dia
finally tertutup
lebih tutup dari orang yang bertutup sebelum dia

bagi sekeliling peluang
yang pegang hati kita too Allah
moga perubahan tersebut kekal dan jadi lebih baik
saya harapkan perubahan seseorang
saya tawu dia dalam proses perubahan
saya doakan yang paling baik

:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

klik di sini.