webpage counter
Daisypath Friendship tickers
"jangan bersedih.jadilah wanita yang paling bahagia"
"bila datang kepadamu berita tentang kekuranganku.itu adalah bukti sesungguhnya diriku sempurna"

ASSALAMUALAIKUM KAWAN-KAWAN

Ahad, 19 Mei 2013

terima kasih

assalamualaikum.

terima kasih Allah.
saya belajar benda baru.
saya belajar menilai sekeliling.
saya belajar menghargai.
saya belajar punya cinta suatu ketika.
saya merana terlalu kecewa.

terima kasih Allah
bangkitkan saya semula.
hampir dua tahun memendam rasa.
hampir dua tahun merawat luka di jiwa.

terima kasih Allah
kembalikan saya ke dunia sediakala.
sedarkan saya yang semakin terleka.
tarik saya sebelum terlanjur dalam bicara.
terima kasih Allah.

terima kasih Allah
kenalkan saya buat kali kedua.
dengan insan yang langsung tak pernah saya duga.
yang langsung tak pernah terlintas di jiwa untuk pertama kali bersua.

terima kasih Allah.
kurniakan kembali rasa.
untuk sujud istikharah cinta.
berikan saya petunjuk mengenal dia.
hargai hati yang pernah kecewa.
andai dia yang Engkau cipta.
mohon kuatkan rasa.
tabahkan jiwa.
bimbinglah kami bersama.

:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

klik di sini.